Returul produselor vândute este permis în decurs de 14 zile de la livrare. Produsele trebuie returnate în aceeași stare în care au fost primite.

În cazul florilor și plantelor, te rugăm să acorzi o atenție deosebită, acestea fiind organisme vii.
Florile și plantele trebuie returnate în aceleași ghivece în care au fost livrate.

Costul returului

  • 23 lei pentru coletele de până la 1 kg.
  • 1 leu pentru fiecare kg suplimentar.

Procedura de retur

  1. Asigură-te că produsele sunt în aceeași stare în care au fost livrate.
  2. Fă o fotografie a produselor înainte de ambalare.
  3. Trimite cererea ta de retur completând Formularul de Retur.
  4. Cererea va fi analizată și vei primi un răspuns în termen de maxim 48 de ore lucrătoare.
  5. Dacă produsele prezintă probleme de conformitate și returul nu poate fi efectuat, vei fi informat asupra motivelor refuzului.
  6. În cazul acceptului, vei fi informat cu privire la costul final al returului. Vom solicita firmei de curierat prin care s-a efectuat livrarea să ridice coletul de la tine. Taxele de transport vor fi achitate de tine la ridicarea returului.
  7. Te rugăm să acorzi atenție ambalării: florile și plantele sunt fragile și trebuie protejate corespunzător. Ideal ar fi ca ambalarea să fie identică cu cea primită.
  8. La sosirea coletului retur în cadrul firmei, acesta va fi desfăcut de o echipă formată din 2 colegi, iar procesul va fi documentat prin fotografii sau filmare. Se va constata integritatea produselor returnate.
  9. După acceptul final, suma aferentă returului îți va fi virată în contul specificat în cererea de retur, în termen de maxim 30 de zile de la primirea coletului.
  10. Dacă produsele returnate sunt neconforme, vei fi informat, iar odată cu refuzul rambursării vei primi și fotografiile efectuate la momentul deschiderii coletului.

Retur gratuit

Returul este gratuit în cazul în care ne-ai semnalat probleme de conformitate la livrare.

Problemele de conformitate pot fi:

  • dimensiuni semnificativ diferite față de descrierea produsului,
  • deteriorări la recepția produselor, cauzate de manipularea firmelor de curierat,
  • probleme apărute din vina exclusivă a noastră (întârzieri de livrare pe traseu, coletare greșită etc.).

⚠️ Nu ne asumăm deteriorarea plantelor și florilor în situațiile în care:

  • coletul este livrat în termenul de 24-48 ore, dar nu este ridicat la timp de la curier,
  • livrarea este amânată succesiv, din lipsa de disponibilitate a destinatarului,
  • curierul nu te poate contacta pentru predare.

Retur pentru persoane juridice

Returul produselor facturate pe persoane juridice nu este permis.
Pentru evitarea neînțelegerilor, recomandăm firmelor să achiziționeze produsele direct de la sera și pepiniera noastră.